ליטיגציה מסחרית בתיקים בעלי פרופיל גבוה

הליטיגציה היא אומנות ההופעה בבתי המשפט ובטריבונלים משפטיים

למשרדנו ניסיון רב בטיפול בתיקי ליטיגציה גדולים ומורכבים וייצוג לקוחות בכל הערכאות והגופים השיפוטיים והמעין שיפוטיים, (בתי משפט, בוררויות, גישורים, ועדות ערר, טריבונלים מקצועיים כמו של איגוד הכדורסל, מוסדות הבוררות של בורסות היהלומים ברחבי העולם וכו’). בנוסף, המשרד מטפל עבור לקוחותיו גם בהליכים משפטיים בינלאומיים, (בוררויות וליטיגציה בינלאומית), ופועל בשיתוף פעולה עם משרדי עורכי דין בינלאומיים מובילים בעולם, זאת במסגרת חברותו של המשרד בארגון עוה”ד הבינלאומי LEI, הקיים מעל 25 שנה.

תיקי הליטיגציה בהם מטפל המשרד עוסקים במרבית תחומי המשפט האזרחי-מסחרי, ובהם: חוזים, תאגידים, מאבקי שליטה בחברות, בנקאות, מקרקעין, קניין רוחני, מכרזים, זכיינויות, לשון הרע, דיני אינטרנט ומחשבים, דיני עבודה, מיסים, חדלות פירעון, לרבות הבראה הסדר ופירוק של חברות ושל שותפויות, דיני ספורט, ירושות וכו’.

תיקי הליטיגציה מנוהלים ע”י צוות ייעודי בראשות עו”ד אלטשולר, שעוסק בניתוח התיק, “תפירת” אסטרטגיה משפטית לכל תיק ותיק וכן בניית מהלכים טקטיים בניהול התיק, הכל תוך יישום של סיעור מוחות משותף ומפרה.

למשרד ניסיון רב בניהול תיקי ליטיגציה אף בתחומים ייחודיים כמו תעשיית היהלומים. בתוך כך המשרד מכיר ועובד בשגרה עם תקנון בורסת היהלומים הישראלית, כמו עם תקנון בורסות אחרות בעולם וכן עם תקנון הפדרציה העולמית של בורסת היהלומים [WFDB]; בהתאם, המשרד מכיר ומייעץ בבוררויות ישראליות ובינלאומיות בענף היהלומים. תחום היהלומים נושק ומקיף מספר רב של תחומי משנה המתנהלים תחת הליכי ליטיגציה, כמו הליכי הבראה ושיקום כלכלי הנעשים תחת מטריית בורסת היהלומים.

אפיק נוסף וייחודי המהווה חלק מתיקי הליטיגציה של המשרד קשור בדיני הנאמנויות ובתוך כך בהגנה על נכסי הנאמנות, במערכת היחסים בין יוצר הנאמנות – הנאמן – הנהנה ומגן הנאמנות.

עו”ד אלטשולר וצוות המשרד ניהלו מספר לא מבוטל של תיקי ליטיגציה שהסתיימו בפסקי דין ובהחלטות שיפוטיות תקדימיות וייחודיות.

תחומי ההתמחות שלנו

משרד אלטשולר הינו המשרד הראשון, היחיד והבלעדי בישראל
לו חברות בארגון LEI – Law Europe International
הנותן מעטפת משפטית עסקית ומסחרית בינלאומית לכלל לקוחות המשרד

להמשך קריאה

יצירת קשר

נשמח לעמוד לרשותכם בכל תחומי ההתמחות שלנו, במקצועיות ויחס אישי

רח' תובל 40, מגדל ספיר (קומה 20), רמת גן 5252247