ניהול משברים

ניהול משברים ברמה המקומית והבינלאומית

משבר הוא אירוע חריג, לא מתוכנן, בעל פוטנציאל השפעה שלילית על השם הטוב או מהימנות הארגון, שעלול לסכן את עצם קיומו של הארגון או לפגוע בו פגיעה קשה, או לסכן קו מוצרים/שירותים או יחידות-משנה, לפגוע בביצועים הפיננסיים, לפגוע בבריאותם או במצבם של צרכנים, עובדים, הקהילה מסביב והסביבה בכלל.

טיפוסית, מצב כזה יוצא משליטת המנהלים .משבר כולל בתוכו את הגרעינים להצלחה ואת השורשים לכישלון. ניהול משברים הוא הפונקציה המנחה כיצד משתלטים על משבר, מצמצמים נזק ופגיעה בשמו הטוב של הארגון, תוך גריפת יתרונות מהמצב.

למשרדנו ניסיון רב בניהול משברים בראיה המשפטית – מסחרית שלהם. ההבנה שכל משבר מהווה תמנון משפטי רב-זרועות, הדורש ניתוח מעמיק של המצב בהיבטים משפטיים שונים שלו, ובתוך כך מתן מענה מיידי במגוון רחב של תחומי המשפט, (חוזים, תאגידים, בנקאות, שיעבודים, דיני עבודה, לשון הרע, קנין רוחני, מקרקעין וכו’), בצד הליכים משפטיים כמו צווי מניעה, צווי עיקול, צווי “תפיסה” (“אנטון פילאר”), צווים בינלאומיים (צווי “מרווה”), מאפשר את ניהולו של המשבר וקבלת שליטה עליו בשלב מאוד מקדמי מרגע היווצרותו, וממילא הבאתו לכדי סיום, תוך מזעור נזקים מקסימלי.

ההבנה הבסיסית לפיה כל עסק חשוף למשבר, במיוחד בראי הפיכתו של העולם ל”כפר גלובלי קטן” וההבנה שהמידע נגיש כיום ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש האינטרנטיים, מביאה את משרדנו להציע ללקוחותינו “ארגז כלים” משפטיים ליישום בחיי היום-יום, שיש בו כדי למזער סיכון ולהימנע ממשברים פוטנציאליים, ובאופן שכזה ליצור “כיפת ברזל” משפטית הגנתית מעל הלקוח.

ההבנה כי הזירה העסקית, רוויית התככים והתחרות, דורשת חדשות לבקרים לאמץ את המשפט לפיו “ההגנה הטובה ביותר היא התקפה”, מאפשרת ליישם פונקציות משפטיות המהוות “חרב” ובכך ליצור מעטפת משפטית מלאה שמהותה שמירה על אינטרס הלקוח.

תחומי ההתמחות שלנו

משרד אלטשולר הינו המשרד הראשון, היחיד והבלעדי בישראל
לו חברות בארגון LEI – Law Europe International
הנותן מעטפת משפטית עסקית ומסחרית בינלאומית לכלל לקוחות המשרד

להמשך קריאה

יצירת קשר

נשמח לעמוד לרשותכם בכל תחומי ההתמחות שלנו, במקצועיות ויחס אישי

רח' תובל 40, מגדל ספיר (קומה 20), רמת גן 5252247