בנקאות ומימון

למשרדנו ניסיון רב בתחום דיני הבנקאות והוא ייצג ומייצג גורמים פרטיים ועסקיים

למשרדנו ניסיון רב בתחום דיני הבנקאות והוא ייצג ומייצג גורמים פרטיים ועסקיים, בסדרי גודל משתנים, מול הבנקים הגדולים בישראל וכן מול בנקים מחוץ לישראל, במסגרת פעילותם הבינלאומית של לקוחות המשרד.

הייצוג הינו בשני “כובעים”: מחד, ייצוג שוטף בכל הקשור בקבלת מימונים ממוסדות בנקאיים ו/או ממוסדות פיננסיים אחרים, עריכת הסכמים מול בנקים, ניהול מו”מ בכל הקשור למתן מסגרות אשראי וכו’; מאידך, ייצוג בתביעות יזומות כנגד בנקים ו/או בהגנה בתביעות המוגשות ע”י בנקים, לרבות ייצוג חייבים עיקריים, ערבים, הגנה בכל הקשור להליכי מימוש בטוחות וכו’.

הסופר והוגה הדעות האמריקאי מארק טווין כתב: “בנקאי הוא אדם שמשאיל לך מטריה כשהשמש זורחת ותובע אותה בחזרה כשנוחתת טיפת הגשם הראשונה.”

ההבנה של הרציונל העומד מאחורי המשפט האמור מחייבת היערכות מוקדמת של כל עסק ואדם פרטי הנזקק לשירותי מימון מבנקים כאלו ואחרים והכנה לקראת בואה של טיפת הגשם הראשונה. בהתאם, משרדנו עוסק בהיבטים המשפטיים המעשיים של בנקאות פרטית ו/או עסקית, ומתמקד בבחינת מהות יחסי בנק-לקוח והחובות המוטלות על הבנק כלפי הלקוח (כולל ערבים) מכוח החוק והפסיקה, כמו גם בתכנון נכון ובניית הגנות משפטיות ללקוח לקראת “ההתנגשות” הפוטנציאלית עם הבנק.

במסגרת פעילותנו השוטפת ובכל הקשור להתנהלות שלאחר “ההתנגשות עם הבנק”, אנו עוסקים לא אחת בגיבוש הסדרי חוב מול הבנקים השונים ו/או מול סינדיקטים בנקאיים / פיננסיים המעניקים אשראי למגזרים עסקיים ייחודיים ו/או בכלל, כמו מגזר תעשיית היהלומנים; כמו יזמי מקרקעין וקבלני ביצוע; כמו חברות היי – טק וכו’.

תחומי ההתמחות שלנו

משרד אלטשולר הינו המשרד הראשון, היחיד והבלעדי בישראל
לו חברות בארגון LEI – Law Europe International
הנותן מעטפת משפטית עסקית ומסחרית בינלאומית לכלל לקוחות המשרד

להמשך קריאה

יצירת קשר

נשמח לעמוד לרשותכם בכל תחומי ההתמחות שלנו, במקצועיות ויחס אישי

רח' תובל 40, מגדל ספיר (קומה 20), רמת גן 5252247